Törésbiztosítás
Csomagjainkat a legnagyobb odafigyeléssel készítjük el a kiszállításhoz, hogy a megrendelt ital épségben érjen el hozzád.
Sérült csomag esetén a lent leírtak alapján az átvételkor jelezd a futárnak és nekünk is, hogy sérülten kaptad meg a megrendelésedet.
Mi a lehető leghamarabb újra feladjuk Neked a csomagot.
Mit tegyek, ha sérülten kapom meg a csomagot a MPL futárszolgálattól?
Vizsgáld meg csomagot, hogy van-e kívülről látható sérülés! Amennyiben átvételkor sérülést (nyomódás) látsz a csomagoláson és ezt a futár jelenlétében jelzed, abban az esetben lehetőséged van a csomagot kinyitni és annak belső tartalmát szemrevételezni.
Amennyiben az áru valóban sérült, egy jegyzőkönyv kitöltése szükséges, amely innen letölthető, valamint a fuvarlevélen is jelezni kell, hogy az áru sérülten érkezett. Továbbá küldd el e-mail címünkre a csomagról és annak tartalmáról készült fotókat!
A futár a csomagot a jegyzőkönyv kíséretében visszaküldi a központi raktárba.
Mit tegyek, ha sérült a csomag az MPL Posta Ponton vagy a Csomagautomatában?
Amennyiben sérülést látsz a csomagoláson készíts róla fotót. Nyisd ki a csomagot és vizsgáld meg a belső tartalmát. Amennyiben az ital sérült még aznap küldd el e-mail címünkre a csomagról és annak tartalmáról készült fotókat!