Barion Pixel
Weboldalunk használatával jóváhagyod a cookie-k használatát a kapcsolatos irányelv értelmében.

A Tubi 60 története

A Tubi 60 története

Az indulás

A Tubi 60 gyógynövényes likőrt két testvér, Hilal és Yanai Tubi találta fel és fejlesztett ki 2012-ben Haifában, Izraelben. A kezdetek szerények voltak, mint sok más híres úttörő esetében. Ők is a szüleik lakásában indították el vállalkozásukat.
Egy szinte álomszerű elképzeléssel és rengeteg pozitív energiával vágtak neki az útnak. Ma a Tubi 60 nemzetközileg elismerté vált, és az Egyesült Államokban, Németországban, Ausztriában, Svájcban, Magyarországon és Norvégiában is kapható. 

Az ötlet

A Tubi 60 fejlesztésének ötlete abból a vágyból született, hogy egy olyan szeszes italt hozzanak létre, amely minden tekintetben felülmúlja a többit. Kiváló minőségű összetevőkkel, különleges ízzel, sokoldalúsággal és ami a legfontosabb – hatásával.
A testvéreket az a felismerés vezette, hogy a piacon található italok leginkább a profit szerzésére összpontosítanak a minőség helyett. Világos volt, hogy változásra van szükség.
Ez a változás meg is érkezett. Hosszú kutatási és fejlesztési folyamat során, tudósok, botanikusok és élelmiszer szakértők bevonásával a testvérek kidolgozták a Tubi receptjét és gyártási folyamatát. Végig hűek maradtak céljukhoz, hogy egy prémium kategóriás, sima, mégis összetett ízvilágú, és kiváló hatású italt hozzanak létre, amely boldogságot hoz a világba. Így született meg a Tubi 60.

Kezdeti lépések

2013-ban a testvérek megszerezték az izraeli Egészségügyi Szabványügyi Hivatal összes engedélyét és licencét. Hamarosan beköltöztek első lepárlójukba Haifában.
Röviddel azután, hogy bemutatták a Tubi-t, az újdonság híre szájról szájra kezdett terjedni Izraelben. Az emberek, akik először kóstolták meg a Tubi-t, izgatottak és kíváncsiak lettek, és másokkal is meg akarták osztani ezt az élményt.
Bárok és üzletek tulajdonosai kezdtek érdeklődni, és egyre többen kértek ebből az új gyógynövényes csoda italból, amelyről senki sem hallott korábban. A kereslet exponenciálisan nőtt.

A Tubi fellendülése

2014 közepére a Tubi 60 körüli felhajtás tetőfokára hágott. Az emberek sorban álltak az üzletek előtt, várva a Tubi szállítmány érkezését. Képek, videók és történetek a vad Tubi éjszakákról elárasztották a Tubi 60 közösségi média felületeit. A kereslet annyira megnőtt és olyan gyorsan, hogy a testvérek alig tudtak lépést tartani a termeléssel kis lepárlójukban.
Alig tudták megvalósítani a gyors növekedést, így 2015-ben a testvérek egy új, nagyobb, korszerű lepárlóba költöztek Haifában. A Tubi 60 készen állt a nemzetközi piacra lépésre.

Nemzetközi terjeszkedés

2016 végére a Tubi 60 megtette első lépéseit a nemzetközi piacra. A sok Tubi rajongó kérésére, akik kitartóan kérték, hogy juttassák el a Tubi-t a saját városukba, megkezdődött az export az USA-ba, Magyarországra és Norvégiába. Az első szállítmányok 2017 elején érkeztek meg.
2018-ban a Tubi még tovább terjeszkedett, és bemutatkozott Svájcban, Ausztriában és Németországban, mivel Berlinben és más városokban is növekvő kereslet mutatkozott iránta. A továbbiakban Franciaországban, Olaszországban és Kanadában, és megtette első lépéseit Ázsiába is.

Tartalomhoz tartozó címkék: Tubi